de jungleschommel

15 juni 2017 - Gympie, Australië

omdat we slecht zijn met smartphones (patty's schuld) moesten we het beeld draaien. oepsss…... dus toen heeft patty windows movie maker herontdekt.
- Ik was weer even helemaal terug op de middelbare school, waar je slechte filmpjes voor presentaties moest bewerken. dus ik ging even helemaal los. voor het geval jullie kerst zijn muziek smaak waren vergeten(vind ik zelf echt helemaal niet leuk,dat weet iedereen), hier een reminder. en ehh ja… die afsluiter. sorry, het kon niet anders!!!!

1. Hanny:
    30 juni 2017
    Is een heel bekende regisseur die Parst Lavergaert. Eigenlijk een regisseursduo. Onder de naam Christaan Lamers heeft hij een nieuwsblog op Facebook. De laatste jaren heeft hij zich meer toegelegd op bloggen over zijn reis door Australië met zijn duo - partner Patricia. Reuze interessant.
  2. Kerst&patty:
    1 juli 2017
    Dat is een algemene misconceptie. Al voor parst bekend werd heeft dit persoon dit verhaal verzonnen uit angst om lastig gevallen te worden. Niemand weet of parst een man of een vrouw is, of misschien wel een beetje van beide...